пятница, 26 августа 2011 г.


pe tine te-am ocolit, te-am impins, si am facu pina si imposibilul sa nai ce cauta in doubla mea viata, si in cele din urma am reusit.
Esti parte din mine pe Pamint,doar aici, iti dau voie sa ma molipsesti de dor, de iubire, de suferinta, de tot si de etc...
Mi-am pus viata din vis intr-o colivie pe-un timp , si nu vreau sa iasa de acolo pina cind nu ma satur de-ati fuma respiratia....
Ascult pianul, chitara, vioara, vocea, in gind, si le las acolo sa tipe, sa strige dupa mn.
Daca o sa intri in ea(viata doubla a mea) nu o sa mai poti iesi de acolo, iar eu nu mai am nevoie de inchipuiri.
SUNTEM si nu SUNTEM in acelasi timp ceva sau poate nu.
Un cintec, il am in inima si te mai am aproape si pe tine, pina cind stiu ca asa-Mi vrea minteaaA.
Am nevoie sa scriu, am nevoie de foi si de cuvinte, o multime, le am in suflet,,,,,le ai si tu, dar.,,,
Chiar simt ca-n ea(inima) ceva se simteeeE""""""""""""""""




Te joci, cu cartea mea,Joacate, haiii

Комментариев нет:

Отправить комментарий