пятница, 26 августа 2011 г.


of....ce sila mii sa mai inghit supa asta din litere chioare.,,,
vreau sa fumez,,,,daaaaaaaaaaaa......sa-ti fumez rasuflareaaaaaaa;;;;
s-apoi sa para totul ca un ecouUU!!!
Dar,,, iar,,,,atitea SECRETEEEEEe** se ascund dupa perdeaua verde a gindului tau.
Cite cinteceee,,, ah, cite cintece am acultat aziiiiiiI,,,,si toate tristEEEEEEeee :(:(:(:(
Chiar imi era doR sa pling, aveam impresia ca am in mine o voce pe care vreau sai dau drumul sa iasa dar fara ca sa pot,simt ca mi-a intrat in suflet un intrus, si parca mi se tine de venele inimii mele iar eu nu pot sai dau mina sal asez frumos intr-un loc al ei....
******************************
TineMAA strins de mina, nu-Mi da drumul, IMbratiseazaMAA, JocaTEE cu parul MEUU,,,
sarutaMAA, minteMAAAA,,, faMA sa sufaRR,,,, stiu ca POTIIIIIii ;(dar dupa, uitaMAA
*************************
Как надоела вся эта фальшь!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chiar nu intelegi ca m-am SATURAT????
E asa de greu??? SA-mi asculti inima, te rog ascult-O, sau
las-O

Комментариев нет:

Отправить комментарий