понедельник, 1 августа 2011 г.

doubla viata

Da stiu ca daca-s inchide ochii toata lumea a-r fi a mea, si asa si e.
Lumea fiecaruia se gaseste dupa ochii lui.
Dar asta este o alta poveste despre dubla mea viata, a doua fiind cea mai frumoasa cea mai dorita si care ma aranjeaza in stilul de a trai perfect, fiind viata mea din vis.
Reluindumi anterioarele pareri din unele din ginduriele mele in care vorbesc acolo doar cu trei voci : eu ego al meu si cu Dumnezeu.
Pentru ca ii simt cei mai apropiati de mine, si nu doar atit chiar si asa si sunt, mai ales ca ei asista la tot ce se intimpla in fiecare viata a mea.
Sa traiesti o viata dubla n-ar fi usor daca acele vieti ar fi pe pamint.
Dar, cum cealalta viata a mea, se afla in vis, nimeni si nimic nu ma poate deranja atita timp cit pot visa ceea cear insemna in lumea mea de acolo a respira ca si cind aer pe Pamint, este o cale destul de serioasa, daca nu mai visezi practitc mori.
Aceasta cale de a visa, sau mai bine zis de a te teleporta acolo se imaprte in 2 feluri : 1) visind atunci cind dormi, fiind intrun somn adinc, sau chiar fiind cu ochii asa pur si simplu inchisi; 2) visind, numai ca cu ochii deschisi.

Комментариев нет:

Отправить комментарий