воскресенье, 2 октября 2011 г.

Ahhhh!!!
 [ Blogusor, blogusor....ce dorrRR mi-a fostt...n- am putut sa intru  pe site de cind am publicat utima postare....
am avut atitea sa-ti povestesc...dar am sa fiu mai succinta...caci majoritatea intimplarilor le-am uitat...:(
poate ca pentru ca nu erau asa importante...]

Da...am ramas sa-ti povestesc cele imimplate in urma renumitei [ Pauze ] .
Care da, se sfirsise in a doua zi...chiar imi paruse rau de faptu ca macar 3 sau 4 zile nu a durat, dar la un moment dat intelesem ca ai nevoie de mai mult timmp sa te imprastii de cit sa te aduni...
 Si, totul parca devenise citeodata dupa asteptarile mele (a noastre) sau nu, iar atunci cind pahaaru se umplea de fiecare data, pur si simplu beeam din el...

Ma cunosc, sau poate  imi cunosc cerintele, asteptarile, egoismul, gelozia, tristetea(cit de lunga si durabila), ura, fericirea(nenteleasa de ce o am), si inca multe altele....da  le stiu, pentru ca, am trecut prin toate astea, dar asta nu inseamna ca asa se numesc, caci cum s-ar numi acel sentiment de ura si iubire la un loc, sau de tristete si fericire sau....pot sa-i zic doar de ce culoare e, si de multe ori e sur, nicioadata nustiu, si numi pot da seama, daca dintre aceste 2 culori alb/negru, in care este mai mult, si in care mai putin...

Le simt, simt, cum imi domina trupul acei fluturasi, simt cum sufletul e gol s-apoi plin s-apoi gol, si iar...
dar,ce sunt ei, care din acei fluturasi sunt mai multi si mai puternici ???!
de multe ori simt ca iubirea, dar,
iarasi acel dar. revine..
poate ca cindva...o sa scriu ceva care s-ar intitula : "Reintoarcerea lui dar"...
da...asa cred si eu....prostiii...
defapt cam tot ce gasitit pe aici,,,sint bucati de-ale prostiei....




Комментариев нет:

Отправить комментарий